برگزیده ها
1399/5/10 جمعه
معاون اول ریاست جمهوری:
دانشگاه پیام نور دانشگاه «از راه نزدیک» است/ کرونا همه دانشگاه ها را «پیام نوری» کرد

.

معاون اول ریاست جمهوری عملکرد دانشگاه پیام نور در دوران کرونا را بهینه و مثبت ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه پیام نور در این دوران به همه دانشگاه ها کمک کرد و با این عملکرد بهینه در ارائه خدمات الکترونیک و حذف فاصله ها، باید از آن به عنوان دانشگاه «از راه نزدیک» یاد کرد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر اسحاق جهانگیری در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور افزود: تقویت هاب بین الملل به دلیل نقش موثر در توسعه آموزش در سطح کشور و منطقه،  گسترش زبان بین المللی و دیپلماسی علمی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اشتغال را یکی از بزرگ ترین دغدغه های کشور دانست و گفت: امروز فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه ها دغدغه اشتغال دارند و این در حالی است که بهترین افراد کشور باید بتوانند کارآفرین شوند.
معاون اول ریاست جمهوری با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور بیش از انتظار ما در سطح اشتغالزایی عمل کرده و این قابل تقدیر است، اذعان داشت: این دانشگاه می تواند تاثیر تعیین کننده ای در اشتغال داشته باشد و آموزش های مکمل این دانشگاه می تواند افراد را تبدیل به کارآفرین کند و لازمه آن مطالعه میدانی و ایجاد رشته های متناسب با بازار کار جهت تحول در اقتصاد کشور است.
دکتر جهانگیری افزود: با امضاي تفاهم نامه ميان دانشگاه پيام نور و معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم، مهارت آموزانی که دوره های آموزشی را گذرانده اند، تحت پوشش تسهيلات اشتغال زايي قرار می گیرند.
وی در پایان اظهار داشت: با توجه به گزارشات پایلوت انجام شده در 7 مرکز دانشگاه پیام نور در استانهای مختلف که به صورت آزمایشی اجرا شد، اقدامات موثری در زمینه ارائه آموزش مهارتی ارائه شده است اما در فاز دوم باید مناطق و استانهای محروم در اولویت قرار گیرند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر