اخبار
1397/2/23 یکشنبه
مسابقه والیبال دوستانه دانشگاه پیام نوردهق و آموزش و پرورش منطقه مهردشت
تیم والیبال دانشگاه پیام نور واحد دهق به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و استاد در مسابقه ای دوستانه به مصاف تیم والیبال کارکنان آمورش و پرورش منطقه مهردشت رفت که این دیدار با برتری تیم دانشگاه پیام نور دهق همراه بود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور دهق، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و استاد امور فرهنگی و تربیت بدنی دانشگاه مسابقه ای دوستانه بین تیم کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نوردهق و کارکنان آموزش و پرورش مهردشت با هدف افزایش روحیه، شادابی و نشاط معلمان، اساتید، کارکنان و دانشجویان ترتیب داد که این موضوع تاثیر مستقیمی در حضور پرشور و با انگیزه آنان در محل کار و تحصیل شان دارد.

این مسابقه که در 5 ست متوالی برگزار گردید، نتایج بازی به این شکل رقم خورد که ست اول با نتیجه 25 بر 22 به سود تیم دانشگاه پیام نور ، ست دوم با نتیجه 25 بر 23 به سود تیم آموزش و پرورش ، ست سوم با نتیجه 25 بر 13 به سود تیم آموزش و پرورش، ست چهارم با نتیجه 25 بر 18 به سود تیم دانشگاه پیام نور و در نهایت ست پنجم با نتیجه 15 بر 13 به سود تیم دانشگاه پیام نور به پایان رسید.

این دیدار که در فضای دوستانه و نشاط آور برگزار شد در نهایت با برتری 3 بر 2 تیم دانشگاه پیام نور دهق به پایان رسید و با گرفتن عکس های یادگاری و پذیرایی از شرکت کنندگان خاتمه پیدا کرد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir